جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
کد خبر: 1193959
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
ساوه

حوزه/در راستای تکریم خانواده های گرانقدرشهدا ، مسئولین شهرستان ساوه با خانواده گرامی شهید عباس اسحاقی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سردار حاج محمد میرجانی فرمانده لشکر ١٧ علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس و رئیس هیأت رزمندگان اسلام شهرستان ساوه در دیدار با خانواده شهید اسحاقی ضمن بیان خاطراتی از روزهای آغاز جنگ و عملیات آزادسازی سوسنگرد و گرامیداشت یاد شهدای جاویدالاثر و غریب، اظهار داشت :ان شاء الله در نظر داریم در روز یکشنبه مورخ ٢٧ آبان ١٤٠٣ یادواره شهدای جاویدالاثر به مناسبت سالگرد آزادسازی سوسنگرد با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساوه و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه در مسجد جامع انقلاب ساوه برگزار گردد.

همچنین در این محفل صمیمی سقایی رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران ساوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدا را سرمایه گران بهای کشور دانسته و افزود: کاری که این شهدا با شهادت خود به منصه ظهور گذاشتند، کاری بسیار بزرگ بود.

سقایی ادامه داد: ما اگر بخواهیم در امورات جامعه خود موفق باشیم باید با تأسی از رفتار و اخلاق این شهدا، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را ترویج کنیم.

همچنین در این دیدار مصباحی شهردار شهرستان ساوه ، شهادت فرزند را برای خانواده شهدا نعمت و امتحانی بزرگ دانسته و گفت: خداوند وقتی کسی را به درجه رفیع شهادت نایل می گرداند که عاشق اوست و این عشق خداوند است که شهید را به نزد خود بازمی گرداند.

مصباحی افزود: خانه های شهدا خانه های نور است و باحضور در این منازل نورانی بعد از خستگی های فراوان کاری هفتگی شارژ معنوی می شویم .

وی افزود:باید قدر یادگاران شهدا رابیشتر بدانیم و از وجودشان بهره ببریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha